چرا بسیاری از نشانه اتفاق می افتد در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بسیاری از نشانه اتفاق می افتد در نارسایی کلیه

چرا بسیاری از علائم در نارسایی کلیه رخ می دهد؟ شما می دانید کلیه فیلتر مواد زائد را از خون مفید هستند. آنها همچنین که در تنظیم فشار خون، تعادل الکترولیت، و تولید سلول های قرمز خون در بدن هستند. بنابراین کلیه یک بار آسیب دیده، بسیاری از علائم یک به یک رخ داده خواهد شد.

● علائم نارسایی کلیه را وادار؟

نشانه های نارسایی کلیه با توجه به ساخت تا از مواد زائد در بدن که ممکن است ضعف، تنگی نفس، بی حالی، و سردرگمی ایجاد می کنند. ناتوانی در حذف پتاسیم از جریان خون ممکن است ریتم toabnormal قلبی و مرگ ناگهانی شود. در ابتدا نارسایی کلیه ممکن است هیچ علائمی شود.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه؟

علل متعددی از نارسایی کلیه وجود دارد، و درمان است که بیماری ممکن است اولین گام در اصلاح ناهنجاری کلیه.

برخی از علل نارسایی کلیه قابل درمان هستند و عملکرد کلیه ممکن است به حالت عادی بازگشت. متاسفانه، نارسایی کلیه ممکن است در موقعیت های دیگر مترقی و ممکن است برگشت ناپذیر باشد.

درمان علت زمینه ای از نارسایی کلیه ممکن است عملکرد کلیه به حالت عادی بازگشت. تلاش مادام العمر برای کنترل فشار خون و دیابت ممکن است بهترین راه برای جلوگیری از بیماری های مزمن کلیه و پیشرفت آن به نارسایی کلیه است. سن به عنوان ما عملکرد کلیه به تدریج در طول زمان کاهش می یابد.

اگر کلیه ها به طور کامل شکست، تنها گزینه های درمانی موجود ممکن است دیالیز یا پیوند. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی باید درمان به موقع است.

چینی گیاهان دارویی پزشکی اکنون به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیوی استفاده می شود، در مقایسه با طب غربی، آن است که بیشتر طبیعی آن می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها و اندام های دیگر را درمان کند.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چینی گیاهان دارویی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: